Announcement

Collapse
No announcement yet.

Oczekiwanie na żetony

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Oczekiwanie na żetony

    Witam,

    dokonałem dziś płatności za żetony przelewem około 17:30. Jak długo mogę czekać na finalizację?

  • #2
    Skorzystaj z znajdującej się tutaj opcji kontaktu w sprawie płatności
    https://www.gamedesire.com/pl/help/contact-form podając datę, godzinę, kwotę oraz metodę płatności.

    Jeżeli był to przelew to może zależeć od Twojego banku, kiedy prześle należną kwotę do zapłaty za żetony.

    Originally posted by ogien1246755 View Post
    Witam,

    dokonałem dziś płatności za żetony przelewem około 17:30. Jak długo mogę czekać na finalizację?

    Comment


    • #3
      Każdy przelew internetowy robiony po godz. 17 będzie zaksięgowany dopiero w Poniedziałek. W soboty przelewy nie robią więc trzeba czekać. Ale jak zostały dziś zakupione żetony to powinni wlać na konto w poniedziałek ( czyli z tą promocją dzisiejszą ) zawsze możesz napisać do nich i wysłać potwierdzenie przelewu

      Comment


      • #4
        Dziękuje bardzo za pomoc. Jestem trochę zawiedziony ponieważ dokonałem zakupu celem zabawy w weekend. Przelew był internetowy w związku z czym oczekiwałem natychmiastowego otrzymania żetonów. Ponadto zgłosiłem płatność ww. metodą dołączając potwierdzenie przelewu, a efekt mizerny.

        Comment


        • #5
          no niestety przelewy tak działają w piątki no chyba że express to od razu pojawia się . Najlepsza metoda i szybsza to Paysafecard. Jakbyś zrobił z samego rana to może by doszło na wieczór a tak musisz czekać do poniedziałku aż zaksięguja. zobacz też czy w ogóle jeszcze wyszło od Ciebie z banku.

          Comment


          • #6
            Dziś pod wieczór wcale nie działają doładowania - ani psc, ani sms, pewnie przelewy również. Trochę zaskakujące, że nikt z administracji nie poinformuje na forum : "Przepraszamy ale mamy chwilowe problemy z płatnościami, prosimy się odrobinę wstrzymać do czasu rozwiązania problemu"...…

            "Przepraszamy, wystąpił błąd systemu. Prosimy spróbować ponownie."


            Tak na marginesie-ostatnio, to w ogóle tu jakieś dziwne cyrki się dzieją-albo strona nie działa, albo zalogować się nie można ……. itp. itd.
            Last edited by hicia; 09-03-2018, 09:01 PM.

            Comment


            • #7

              Czytając Twoje hicia zgłoszenie musiałam sprawdzić czy tak faktycznie jest. Otóż doładowanie u mnie działają bez zarzutu. Mogę skorzystać z każdej z opcji doładowania. Cyrków z logowaniem nie mogę potwierdzić, gdyż też jest u mnie OK. Były w sierpniu dwa przypadki, gdy jakiś czas problem z zalogowaniem mieli wszyscy gracze, ale usterka została naprawiona. Proponowałabym sprawdzenie swojego łącza internetowego czy nie ma przerw w sygnale. SMS to również jest problem jak masz za mało kasy na koncie, a w abonamencie mogą być wyłączone SMSy tzw. Premium.



              Originally posted by hicia View Post
              Dziś pod wieczór wcale nie działają doładowania - ani psc, ani sms, pewnie przelewy również. Trochę zaskakujące, że nikt z administracji nie poinformuje na forum : "Przepraszamy ale mamy chwilowe problemy z płatnościami, prosimy się odrobinę wstrzymać do czasu rozwiązania problemu"...…

              "Przepraszamy, wystąpił błąd systemu. Prosimy spróbować ponownie."


              Tak na marginesie-ostatnio, to w ogóle tu jakieś dziwne cyrki się dzieją-albo strona nie działa, albo zalogować się nie można ……. itp. itd.

              Comment


              • #8
                Wczoraj nie tylko ja miałam taki problem z doladowaniem. Po dwoch godzinach sprawdzalas czy wszystko dziala wiec przez ten czas juz administracja mogła wszystko ogarnąć .
                ​​​​​​Kase zawsze mam na koncie i nie gram tu od tygodnia aby nie wiedziec jak to dziala

                Comment


                • #9
                  Bierz Hicia pod uwagę że Admini nie mają z Tym nic wspólnego czy też administracja. Płatnościami całkiem inny dział się zajmuje. Zawsze można napisać do nich na kontakt a oni przekażą to dalej. Jak wybiera się dany zakup to w dalszej części jest Kontakt z działem płatności. tak na marginesie. Administracja nie przewiduje kiedy mogą paść płatności w szczególności jak nie ma zgłoszeń na kontakt płatności... tak samo jak czlowiek nie przewidział kiedy się spali żarówka
                  Originally posted by hicia View Post
                  Wczoraj nie tylko ja miałam taki problem z doladowaniem. Po dwoch godzinach sprawdzalas czy wszystko dziala wiec przez ten czas juz administracja mogła wszystko ogarnąć .
                  ​​​​​​Kase zawsze mam na koncie i nie gram tu od tygodnia aby nie wiedziec jak to dziala

                  Comment


                  • #10
                    Czasami trzeba być cierpliwym, ale jak być cierpliwym kiedy chce się grać ! A tak serio, to jeśli napiszesz do administracji szybkiego i krótkiego maila (kontakt), że jest problem, to Oni w przeciągu 5 min go rozwiązują. Tak przynajmniej jest w moim wypadku.

                    Comment

                    Working...
                    X